چرا پراپ از ترید شخصی بهتر است؟


زمان مطالعه : 10 دقیقه

تاریخ انتشار : 1402/12/27

چرا پراپ از ترید شخصی بهتر است؟

آیا شرکت در پراپ ارزشش را دارد؟ با توجه به بررسی کارشناسان شرکت در پراپ فرم می‌تواند راه بسیار مناسبی برای تریدرهای تازه کار و حرفه‌ای باشد. پراپ با توجه به سرمایه قابل توجهی که در اختیار تریدر قرار می‌دهد، می‌تواند بستر مناسبی برای آزمون و خطای تریدرها باشد و به تریدر کمک می‌کند تا مهارت‌های مدیریت ریسک و سرمایه را بیاموزد.

چرا پراپ از ترید شخصی بهتر است؟

برای آشنایی با مفهوم کامل پراپ و پراپ تریدینگ وارد لینک شوید. در صورتی که مطمئن نیستید شرکت در پراپ برای شما مناسب است یا خیر، در مقاله "پراپ تریدینگ برای چه افرادی مناسب‌تر است" به بررسی تمام جوانب پرداخته شده است.
به طور خلاصه پراپ تریدینگ برای افراد تریدر و افراد فعال در حوزه بازارهای مالی و انجام معاملات در فارکس به وجود آمده است. دریافت سرمایه از شرکت‌های پراپ فاندر بعد از پاس شدن چالش امکان پذیر است. شخص موردنظر بعد از پاس کردن و گذراندن چالش یک یا دومرحله‌ای وارد مرحله اصلی می‌شود. در مرحله اصلی تریدر روی سرمایه انتخاب شده شروع به ترید کرده و بسته به قوانین و شرایط پراپ، تریدر می‌تواند تا 85% سود حاصل از ترید را دریافت کند.
پراپ فاندرهای زیادی در حال حاضر در حال فعالیت هستند که با بررسی هرکدام می‌توان اطلاعات قابل‌توجهی درباره هرکدام از پراپ فرم‌ها به دست آورد. شرکت کردن در پراپ برای بسیاری از تریدرهای فعال در فارکس امری تازه و جدید است. پراپ تریدینگ فقط مناسب تریدرهای تازه‌کار نیست و می‌تواند برای همه‌ی تریدرها کارآمد باشد. سوال احتمالی این است که با سرمایه شخصی ترید کنیم یا وارد پراپ تریدینگ شویم؟ در ادامه بر اساس ویژگی‌های مختلف و از تمام جهات پراپ تریدینگ با ترید شخصی مقایسه شده است تا در فرایند تصمیم‌گیری به تریدرها کمک کند.

پراپ تریدینگ، آسان ترین راه دسترسی به سرمایه برای ترید

پراپ تریدینگ، آسان ترین راه دسترسی به سرمایه برای ترید

دسترسی به سرمایه

بسیاری از تریدرها سرمایه اولیه لازم برای شروع فعالیت در بازارهای مالی را ندارند و عده‌ای قصد درگیر کردن سرمایه خود را ندارد، در این حالت بهترین انتخاب ممکن شرکت در پراپ است. با هزینه بسیار کم می‌توان سرمایه قابل‌توجهی دریافت کرد و نگرانی در خصوص سرمایه باقی نمی‌ماند. هم‌چنین بسیاری از تریدرها علاوه بر ترید روی سرمایه شخصی خود تمایل به شرکت در پراپ نیز دارند. معمولا این افراد مدیریت سرمایه و حساب را به خوبی بلدند و می‌توانند هر دو حساب را به خوبی مدیریت کرده و سود خوبی به‌دست آورند.

ضرر در ترید

در حساب پراپ، تنها سود با تریدر به اشتراک گذاشته می‌شود و ضرری شامل حال وی نمی‌شود. تمامی ضررها بر عهده شرکت پراپ فرم است و سود به‌دست‌آمده را با تریدر به اشتراک می‌گذراند (تریدر می‌تواند تا 85% سود را دریافت کند). تنها زمانی که حساب پراپ تا مبلغ مشخصی به ضرر برسد حساب از دسترس کاربر خارج خواهد شد. در حالی که در ترید شخصی تمام ضرر روی حساب شخص اعمال میشود و تریدر باید بتواند ضررها و سودهای دریافتی را مدیریت کند.

پشتیبانی و منتورشیپی

برای صحبت با مشاور، تریدر باید هزینه جدا بپردازد تا بتواند از مشاوره استفاده کند. تریدر از زمانی که فعالیت خود را با شرکت پراپ مدنظر آغاز می‌کند می‌تواند از امکانات و پشتیبانی شرکت پراپ بهره‌مند شود. صحبت رایگان با منتورشیپ برای آنالیز و بررسی عملکرد یکی از خدمات پراپ فرم رابین سود است که این امکان را به تریدر می‌دهد تا هر زمان که لازم بود بتواند با منتور و مشاور خود صحبت کرده و از او مشورت بگیرد.

با استفاده از کمک منتور می‌توانید عملکرد خود را بهبود ببخشید

با استفاده از کمک منتور می‌توانید عملکرد خود را بهبود ببخشید

به دست آوردن تجربه

با ترید کردن و بررسی استراتژی و ربات‌ها تریدر می‌تواند عملکرد خود را بهبود ببخشد. در حساب پراپ به دلیل درگیر نبودن سرمایه شخصی، تریدر با اعتمادبه‌نفس بیشتری می‌تواند ترید و استراتژی شخصی خود را بسنجد. اگر تریدر چالش را رد شود با کمک منتور می‌تواند ایرادات خود را شناخته و درصدد بر طرف آنها باشد و در نتیجه به تجربه خود در مدیریت بازارهای مالی بیفزاید.

به اشتراک گذاشتن سود

برخی از تریدرهایی که برای مدت طولانی روی سرمایه شخصی ترید کرده‌اند ممکن است با به اشتراک گذاشتن درصدی از سود موافق نباشند و تمایلی به شریک شدن سود به دست آمده نداشته باشند. در ترید شخصی تمام سود به‌دست آمده برای تریدر است، در صورتی‌که به اشتراک ذاشتن سود جزو قوانین و سیاست‌های پراپ فرم‌ است.

پاس کردن چالش

برای دریافت سرمایه در پراپ تریدینگ، می‌بایست دو مرحله چالش پاس شود. امکان دارد همین گذراندن چالش‌ها برای تعدادی از تریدرها دشوار به نظر برسد. به همین دلیل از شرکت در چالش پراپ امتناع می‌کنند. برای ترید با سرمایه شخصی احتیاجی به پاس کردن چالش نیست و بدون گذراندن چالش تریدر روی حساب اصلی فعالیت می‌کند.

قوانین چالش

آشنایی با مفاهیم پراپ و ترید احتیاج به آموزش و یادگیری دارد. برای تریدرهای مبتدی کار با اهرم و لوریج و قرار گرفتن در شرایط زنده و واقعی بازار چالش‌برانگیز است. اما برای تریدرهای باسابقه‌تر این مورد مسئله‌ای ندارد و به‌راحتی می‌توانند وارد چالش‌های پراپ شوند.

چگونگی انتخاب پراپ

برای پیدا کردن شرکت پراپ مناسب خود، تریدر برای شروع می‌تواند با تریدرهای دیگر صحبت کرده و هنگامی که توانست گزینه‌های خود را محدود کند، مدتی را صرف صحبت با شرکت‌های انتخاب شده کند. با این کار درک بهتری از پیشنهادات و شرایط پراپ فرم‌ها می‌تواند پیدا کند. پس از انجام برخی تحقیقات، تریدر باید بتواند آگاهانه تصمیم بگیرد که کدام شرکت برای او مناسب است.
همچنین، چند نکته کلیدی وجود دارد که باید در نظر داشت.
اول از همه، تریدر باید به دنبال کسب و کاری باشد که با اهدافی که برای سرمایه‌گذاری دارد همسو باشد. قوانین و شرایط پراپ موردنظر را مطالعه کرده و مشکلی برای پذیرفتن قوانین مذکور نداشته باشد.
دوم، از اعتبار و قابل‌اعتماد بودن شرکت پراپ فرم اطمینان حاصل شود. داشتن آدرس معتبر، شماره تماس در دسترس و شماره ثبت شده جزو مواردی هستند که بر اعتبار شرکت میفزاید.
سوم، اطمینان حاصل شود که سازمان خدمات عالی به مشتریان ارائه دهد و به خواسته‌های کاربران توجه داشته باشد. در نهایت، باید کارمزدهای دریافتی توسط شرکت را در نظر گرفته و از قوی بودن پلتفرم شرکت و کاربر پسند بودن بستر پراپ مطمئن شود.
با در نظر گرفتن همین چند نکته می‌توان انتخاب هوشمندانه‌تر و درست‌تری داشت و از پیش‌آمدن بسیاری از مشکلات احتمالی جلوگیری کرد.

نظر خود را در مورد این صفحه وارد نمایید
captcha

Ashkan
خدایی گند نزنین تو پول خودتون و خانواده، اینجا حداقل میفمین با هزینه کم این کاره هستین یا ک نه
پاسخ کارشناس پراپ رابین سود پاسخ کارشناس رابین سود :
کاملا درسته بدون درگیر شدن سرمایه شخصی با اسفاده از پراپ میتونین ترید و سود کنید.
پهسا پورحسینی
وقتی ۸۰ ۹۰ درصد سود برای تریدره، شرکت پراپ چه سودی میبره یکم مسخرس مگه اینکه تعداد زیادی فیل بشن کلا
علیرضا
خیلیا فیل میشن دیگه مشخصه داستان
علی تازی
عزیزان قطعا کسی که اصولی ترید رو یاد گرفته و پول نداره، پراپ براش ایده آل هست اگ پول داری هم برا افزایش سرمایه بسیار توصیه میشه
هادی چوپان معروف
پراپ = فرصت + محدودیت
رضازاده معروف
عه چوپان هم مث اینکه از کم پولی اومده سراغ پراپ
منیر بقایی
من‌نمیتونم وارد پنل کاربری شم، کسی این مشکلو داره؟
پاسخ کارشناس پراپ رابین سود پاسخ کارشناس رابین سود :
لطف کنید تماس بگیرید تیم پشتیبانی راهنماییتون میکنن.
کاووس پراپر
پراپ خداس، ۷ تا اکانت همزمان دارم مدیریت میکنم کسی خواست پیام بوه
سعیده
به فرض اینکه پراپ هم قبول شدیم مگه چند ماه میشه سود زد و فیل نشد؟ از اون ور سرمایه شخصی کم از دست نرفته آدم نمیدونه باید چیکار کنه...
علیرضا سزایی
به نظرم پراپ خیلی دست آدما رو میبنده، سرمایه شخصی قزعا بهتره
saman
chand bar ba mentor mishe sohbar kard?
مهدیه
درسته
مهدی
چی درسته مهدیه جان؟
حسینی
رابین سود چند درصد سود میده؟
رضا
ما ترید کنیم هیچی ضرر مال خودمون نیست؟
از طریق پلتفرم های زیر با ما در ارتباط باشید
social linkedin
social aparat
social support
social telegram
social instagram