گذری به عملکرد یک ساله پراپ رابین‌سود


زمان مطالعه : 10 دقیقه

تاریخ انتشار : 1403/06/03

این گزارشِ داده‌محور انعکاسی از تعهد ما به شفافیت در انتشار اطلاعات در اکوسیستم استارتاپ در ایران است.

در این گزارش، عملکرد شرکت‌ رابین سود را در سالی که گذشت، مرور می‌کنیم و از پیگیری و تمرین‌مان در مسیر مسئولیت‌پذیری، پاسخگویی و نهادینه کردن فرهنگ یادگیری و همسوکردن رشد و توسعه‌ی کسب‌وکار با این اهداف می‌گوییم. این گزارشِ داده‌محور انعکاسی از تعهد ما به شفافیت در انتشار اطلاعات در اکوسیستم استارتاپ در ایران است.

خواستگاه پراپ رابین‌سود

رابین سود در فروردین ماه سال 1401 شمسی زیر نظر شرکت مادیار تحت عنوان یک پروژه آموزشی جهت ارتقای سطح کیفی معاملات و آموزش اصول اولیه به صورت درست برای تمام هم‌میهنان، چه معامله‌گران بازارهای مالی به ویژه بازارهای مالی داخلی وبین‌المللی و چه دیگر هم‌میهنان که آشناییتی با این بازار ندارند، شروع به فعالیت کرد. سپس از اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲، با شناسه ثبتی و شرکتی ۵۷۵۴۴۵، یک پلتفرم درست، اصولی و به دور از فضای پروپاگاندایی اشتباه، بر بستر بازارهای مالی داخلی و بین‌المللی بصورت پراپ فاندینگ فراهم آورد و جهت محقق نمودن این بزرگ اهتمام می‌نماید.

این مجموعه‌، ترکیب متنوعی از نسل‌هاست و سرمایه‌های انسانی اصلی‌ترین دارایی‌های آن محسوب می‌شوند. حفظ و نگهداری این دارایی در گرو عوامل داخلی و بیرونی زیادی است که همین موضوع از اصلی‌ترین چالش‌های تیم‌‌های منابع انسانی به شمار می‌رود. در همین راستا، رابین‌سود توانست با اصلاح روندها و انجام تعهداتش فصل جدیدی از ارتباطات انسانی را با توجه به حوزه‌ی کاری مربوطه، در این مجموعه رقم بزند. از آن‌جایی که بازنگری در فرآیندها و بهبود و اصلاح آن‌ها باید به‌طور مستمر انجام شود تا اثربخشی لازم را داشته باشد، این موضوع همچنان در دستور کار منابع انسانی رابین‌سود قرار دارد و در این مسیر از فناوری‌های روز دنیا نیز بهره خواهد برد.

مجموعه‌، ترکیب متنوعی از نسل‌هاست و سرمایه‌های انسانی اصلی‌ترین دارایی‌های آن محسوب می‌شوند.

وبسایت پراپ رابین‌سود

در این جهت تغییرات زیادی روی پلتفرم ایجاد کرده و جهت روشنگری و شفافیت عملکرد در بخش وبلاگ‌ها، تمامی مواردی که در بحث ترید و پراپ و البته خود رابین‌سود به آن نیاز است، قرار داده که همین موضوع روز به روز بر تعداد کاربران و بازدید کنندگان می‌افزاید. 

شایان ذکر است در راستای تعامل بهتر، صفحات رسمی رابین سود در تلگرام و اینستاگرام، جهت اطلاع رسانی به صورت روزانه، به روز می‌شوند و کارشناسان رابین‌سودی نیز هر روز هفته از 9 صبح تا 9 شب، به صورت تمام وقت، در تلگرام و اینستاگرام پاسخ‌گویی کامل دارند، مازاد بر این، به دلیل داشتن ادرس ثبت شده، پشتیبانی تلفنی این مجموعه از ساعت 9 صبح تا 6 عصر، هم در خدمت مخاطبان عزیز قرار دارد و تریدران عزیز بعد از دریافت چالش می‌توانند در شرکت حضور پیدا کرده و بعد از صبحت با کارشناسان، منتور یا تراپیست خود، هیچ گونه ابهامی مبنی براسکم بودن و .... در خصوص رابین‌سود نداشته باشند. 

رابین‌سود به منظور تعامل بهتر و سریع‌تر، اطلاع رسانی دقیق‌تر با طراحی سایت خود، پلتفرمی یکپارچه با خدمات متنوع برای رفع نیازهای روزمره را ایجاد کرد که پاسخگوی نیازهای مختلف کاربران خود باشد؛

به روز رسانی چالش‌ها

از آنجایی که رابین‌سود به عنوان تنها مجموعه پراپ فرم مستقر در ایران، بهترین و تاثیرگذارترین روش تعاملی با مشتری را دارا بوده و ماهیت پراپ تریدینگ هم به صورتی است که هم افراد تازه‌کار و هم تریدهای حرفه‌ای جذب آن می‌شوند، پس از صحبت‌های مداوم با تریدران عزیز، رصد ابعاد مختلف و سنجش نقاط ضعف و قوت این حوزه، سعی کرد با ایجاد شرایط بهتر و معقولانه‌تر، زمینه رشد و ترقی را برای تریدر و البته سرمایه‌گذار فراهم کند. 


از آنجایی که رابین‌سود به عنوان تنها مجموعه پراپ فرم مستقر در ایران، بهترین و تاثیرگذارترین روش تعاملی با مشتری را دارا بوده و ماهیت پراپ تریدینگ هم به صورتی است که هم افراد تازه‌کار و هم تریدهای حرفه‌ای جذب آن می‌شوند، پس از صحبت‌های مداوم با تریدران عزیز، رصد ابعاد مختلف و سنجش نقاط ضعف و قوت این حوزه، سعی کرد با ایجاد شرایط بهتر و معقولانه‌تر، زمینه رشد و ترقی را برای تریدر و البته سرمایه‌گذار فراهم کند.

از این رو قرار شد از حدود اردیبهشت ماه سال 1403 با ایجاد شرایط متفاوت، 4 چالش جدید را رونمایی کند، که این مهم، در تاریخ 20 تیر ماه اتفاق افتاد و این چالش‎ها در سایت بارگذاری شد؛ البته لازم به ذکر است از قبل، جهت بررسی ابعاد مختلف و از بین بردن هرگونه باگ احتمالی آن‌ها، به صورت پایلوت، با تایید نظر خود تریدرهای مجموعه، اجرا شد و پس از رفع آن‌ها مورد استفاده عموم قرار گرفت. 

از این رو قرار شد از حدود اردیبهشت ماه سال 1403 با ایجاد شرایط متفاوت، 4 چالش جدید را رونمایی کند، که این مهم، در تاریخ 20 تیر ماه اتفاق افتاد و این چالش‎ها در سایت بارگذاری شد؛

خدمات تراپیستی و منتورشیپی رایگان

محیط پراپ‌تریدینگ، به دلیل رقابتی بودن و دسترسی به منابع آموزشی، فرصت‌ منحصر به فردی برای یادگیری و رشد حرفه‌ای فراهم می‌آورد. تریدرها در این محیط می‌توانند تجربیات ارزشمندی کسب کنند که در سایر بخش‌های بازار سرمایه کمتر یافت می‌شود.

توانایی تحلیل دقیق بازارها و شناسایی الگوهای معاملاتی یک مهارت مهم است. تریدرهای موفق توانایی بررسی داده‌ها، نمودارها و اخبار اقتصادی را دارند و می‌توانند تصمیمات مبتنی بر داده اتخاذ کنند.

مشورت با تریدرهای با تجربه و منتور شخصی، یکی از بهترین راه‌های یادگیری و پیشرفت در ترید است که اشخاص تازه‌کار و حتی حرفه‌ای این حوزه می‌توانند از تجربه و دانش و همچنین راهنمایی آنها بهره‌مند شوند.

منتور می‌تواند به طور اصولی و دقیق معاملات و عملکرد فرد را رصد کرده و او را در راستای بهبود عملکردش راهنمایی کند. با کمک منتور تریدر می‌تواند با دید بهتری فعالیت خود را بررسی کرده و ایرادات احتمالی را برطرف کند، همچنین انتخاب جفت ارزها، پوزیشن‌ها، نحوه مدیریت سرمایه، استراتژی و تمامی فعالیت‌های انجام شده تریدر می‌تواند زیرنظر او انجام شود

تریدهای رابین سود با داشتن چالش‌های رایگان و غیررایگان، می‌‌‌توانند به صورت ماهانه یا حتی روزانه از مشاوره با تراپیست یا منتور استفاده کنند؛ که البته برای حفظ کیفیت این خدمات به بازخورد کاربران و مرور دوره‌ای عملکرد همکارانش تکیه دارد. 

محیط پراپ‌تریدینگ، به دلیل رقابتی بودن و دسترسی به منابع آموزشی، فرصت‌ منحصر به فردی برای یادگیری و رشد حرفه‌ای فراهم می‌آورد. تریدرها در این محیط می‌توانند تجربیات ارزشمندی کسب کنند که در سایر بخش‌های بازار سرمایه کمتر یافت می‌شود. توانایی تحلیل دقیق بازارها و شناسایی الگوهای معاملاتی یک مهارت مهم است. تریدرهای موفق توانایی بررسی داده‌ها، نمودارها و اخبار اقتصادی را دارند و می‌توانند تصمیمات مبتنی بر داده اتخاذ کنند. مشورت با تریدرهای با تجربه و منتور شخصی، یکی از بهترین راه‌های یادگیری و پیشرفت در ترید است که اشخاص تازه‌کار و حتی حرفه‌ای این حوزه می‌توانند از تجربه و دانش و همچنین راهنمایی آنها بهره‌مند شوند. منتور می‌تواند به طور اصولی و دقیق معاملات و عملکرد فرد را رصد کرده و او را در راستای بهبود عملکردش راهنمایی کند. با کمک منتور تریدر می‌تواند با دید بهتری فعالیت خود را بررسی کرده و ایرادات احتمالی را برطرف کند، همچنین انتخاب جفت ارزها، پوزیشن‌ها، نحوه مدیریت سرمایه، استراتژی و تمامی فعالیت‌های انجام شده تریدر می‌تواند زیرنظر او انجام شود. یکی از وجه تمایزهای پراپ رابین سود با سایر پراپ‌ها خدمات منتورشیپی و تراپیستی است که به کاربران و تریدرهای خود ارائه می‌دهد. تریدهای رابین سود با داشتن چالش‌های رایگان و غیررایگان، می‌‌‌توانند به صورت ماهانه یا حتی روزانه از مشاوره با منتور استفاده کنند؛ که البته برای حفظ کیفیت این خدمات به بازخورد کاربران و مرور دوره‌ای عملکرد همکارانش تکیه دارد.

سخن پایانی

در سالی که گذشت، ما،تمامی اعضای رابین سود، همه تلاش خود را در جهت بهتر شدن روندها و خدمات انجام دادیم و خوشحالیم که مسیری را پی‌ریزی کردیم که انتهای روشنی دارد. با این وجود همچنان به سعی خود برای بهتر شدن و ادامه می‌دهیم و از هر گونه پیشنهاد و البته انتقاد جهت به روزرسانی و ایجاد برنامه‌ها و تغییرات سازنده و جذاب به گرمی استقبال می‌کنیم. 


نظر خود را در مورد این صفحه وارد نمایید
captcha

پوریا شرقی
حسن زاده
همین که توی این گروه های ...... نیستید ینی میشه بهتون اعتماد کرد الکی‌یکی‌نمیاد کد تخفیف شما رو بزاره و بره😀
آشی زاده
با آرزوی موفقیت
نخست
امیدوارم شما که از اول شفاف اومدید تا آخر همینجوری بمونید
هستی مهدوی
آخی چه زود یک سال شد من از اول که ران شد کارتون دنبال میکردم شما رو موفق باشید
نظری
احسنت و عالی
محمدی
چرا آخه تبلیغات ندارید ؟ شما میتونید خیلی بهتر از بقیه باشید!!!
الینا
کاردست مثل رابین سود
مقدم
عالی
از طریق پلتفرم های زیر با ما در ارتباط باشید
social linkedin
social aparat
social support
social telegram
social instagram