معرفی چالش‌های جدید رابین‌سود


زمان مطالعه : 10 دقیقه

تاریخ انتشار : 1403/07/07

اگر تریدر حرفه‌ای یا حتی تازه‌کار بازار فارکس هستید، رابین‌سود به عنوان اولین و تنها پراپ فرم مستقر در ایران، با قرار دادن 4 نوع چالش جدید در سایت، این فرصت را برای شما فراهم کرده تا بتوانید بدون دغدغه و با سرمایه کلان معامله کرده و درآمد خود را افزایش دهید؛ البته به شرط قبولی در چالش آن. در ادامه با ما همراه باشید تا از تمامی قوانین و شرایط آن‌ها اطلاع یافته و با انتخاب چالش مناسب، مسیر روشنی را برای خود رقم بزنید.اگر تریدر حرفه‌ای یا حتی تازه‌کار بازار فارکس هستید، رابین‌سود به عنوان اولین و تنها پراپ فرم مستقر در ایران، با قرار دادن 4 نوع چالش جدید در سایت، این فرصت را برای شما فراهم کرده تا بتوانید بدون دغدغه و با سرمایه کلان معامله کرده و درآمد خود را افزایش دهید؛ البته به شرط قبولی در چالش آن. در ادامه با ما همراه باشید تا از تمامی قوانین و شرایط آن‌ها اطلاع یافته و با انتخاب چالش مناسب، مسیر روشنی را برای خود رقم بزنید. 

مقدمه

 تا همین چند روز پیش، رابین‌سود با دو چالش حرفه‌ای و پایه (غیر از چالش رایگان) پذیرای کاربرانی بود که قصد دریافت خدمات را داشتند. اما بعد از صحبت با کاربران و نیازسنجی آن‌ها برآن شد که چالش‌های دیگری با شرایط و قوانین متفاوت ایجاد کند که هم بستری برای آموزش معامله گران و هم مسیر هموارتری را جهت کسب سود و چه بسا درامد بیش‌تر و باثبات‌تر برای طیف گسترده‌تری از کاربران، فراهم کند. از این رو، اکنون وقت آن رسیده که بدون صرف هزینه گزاف، دوری از استرس دست دادن چالش یا رویارویی با قوانین سخت و..... با داشتن چالش‌های با شرایط بهینه و البته در بستر پراپ‌فرم مورد اعتمادی چون رابین‌سود (باتوجه به نظرات کاربران) یک بار برای همیشه مسیر درست را انتخاب کرده و در جهت رسیدن به خواسته‌ها و هدف خود حرکت کنید. 

در این بلاگ، 4 نوع چالش به تفکیک شرایط و قوانین معرفی می‌کنیم که از طریق سایت در دسترس تریدران و البته مخاطبان رابین‌سودی قرار گرفته‌است. 

چالش فرصت‌ها

در دنیا، پراپ‌فرم‌های مطرح، یک سری چالش در پروسه کارشان قرار میدهند که قوانین استاندارد و مشخصی دارند. چالش فرصت‌ها، از لحاظ شرایط یا قوانین، مشابه همین چالش‌های کلاسیک، در حوزه پراپ است. 

 چالش فرصت‌ها با داشتن حداقل 5 روز معاملاتی که یک ژورنال، در ابتدا به عنوان گیفت به تریدر داده می‌شود، شامل 2 مرحله 30 روزه است که هر کدام از مراحل تارگت 9 درصد دارند، با این مزیت که اگر بعد از گذراندن مرحله اول، مرحله دوم به هر علتی قبولی یا پاس شدن اتفاق نیفتاد، تنها با پرداخت مبلغ یک میلیون تومان، چالش ریست شده و مجدد به مرحله اول بازگردانده می‌شود، به صورت ساده‌تر، این چالش با پرداخت هزینه اندک، فرصت 1 بار خطا را به تریدر می‌دهد. 

در انتها، درصورت موفقیت تریدر، فاند 2500، 5000، 10000، 15000 دلاری منتظر او است، که با خیال راحت با این سرمایه معامله کرده و با تکیه بر دانش و پایبندی به قوانین، به سود دلخواه برسد؛ البته میزان درصد تسهیم سود این چالش در حساب اصلی 75 درصد است. 

در دنیا، پراپ‌فرم‌های مطرح، یک سری چالش در پروسه کارشان قرار میدهند که قوانین استاندارد و مشخصی دارند. چالش فرصت‌ها، از لحاظ شرایط یا قوانین، مشابه همین چالش‌های کلاسیک، در حوزه پراپ است. چالش فرصت‌ها با داشتن حداقل 5 روز معاملاتی که یک ژورنال، در ابتدا به عنوان گیفت به تریدر داده می‌شود، شامل 2 مرحله 30 روزه است که هر کدام از مراحل تارگت 10 درصد دارند، با این مزیت که اگر بعد از گذراندن مرحله اول، مرحله دوم به هر علتی قبولی یا پاس شدن اتفاق نیفتاد، تنها با پرداخت مبلغ یک میلیون تومان، چالش ریست شده و مجدد به مرحله اول بازگردانده می‌شود، به صورت ساده‌تر، این چالش با پرداخت هزینه اندک، فرصت 1 بار خطا را به تریدر می‌دهد. در انتها، درصورت موفقیت تریدر، فاند 2500، 5000، 10000، 15000 دلاری منتظر او است، که با خیال راحت با این سرمایه معامله کرده و با تکیه بر دانش و پایبندی به قوانین، به سود دلخواه برسد؛ البته میزان درصد تسهیم سود این چالش در حساب اصلی 75 درصد است. 

چالش رابین هودی

رابین‌سود، از آنجایی که یک پروژه آموزشی در جهت ارتقای سطح کیفی معاملات و آموزش اولیه به عزیزانی هست که قصد ورود به بازارهای مالی را دارند، یا تریدران حرفه‌ای که ریسک معامله روی حساب شخصی را نمی‌پذیرند و یا به اصول استراتژی خود پایبند نیستند، چالشی را تحت عنوان رابین هودی ایجاد کرده تا تریدر با خیال راحت بتواند از این شرایط آموزشی بهترین استفاده را برده و امکان یادگیری و خطا را به خود بدهد.

چالش رابین هودی، با داشتن 3 مرحله‌ی 30 روزه، که تارگت مراحل اول دوم و سوم، همگی 7درصد است، درصورت رد شدن تریدر در مرحله اول، هر چند به دفعات متعدد، ریست شده و امکان ترید مجدد به صورت رایگان وجود دارد. البته این فرصت مجدد، در مرحله دوم با واریز مبلغ یک میلیون امکان‌پذیر است، که تریدر مجدد به مرحله اول بازمی‌گردد و می‌تواند دوباره چالش را از سر بگیرد و معلامله کند؛ که این مورد برای مرحله سوم هم صادق است. در انتها هم در صورت موفقیت، فاند یا سرمایه 5000 و 10000 دلاری به تریدر داده می‌شود.

شایان ذکر است که این چالش حداقل 5 روز معاملاتی و ریفاند 200 درصد و سهم در پاداش در حساب real  85 درصد دارد.

مهم‌ترین نکته در چالش رابین هودی، منحصر به فرد بودن و عدم وجود چالشی با شرایط مشابه یا در حد آن در سایر پراپ‌فرم‌هاست؛ قیمت شگفت‌انگیز و بسیارپایین آن است که اگر مقایسه خوبی با سایر چالش‌های خود رابین‌سود و یا سایر شرکت‌ها چه ایرانی و چه خارجی انجام دهیم این مورد به درستی خودنمایی می‌کند. 

چالش رابین هودی، با داشتن 3 مرحله‌ی 30 روزه، که تارگت مراحل اول دوم و سوم، همگی 7درصد است، درصورت رد شدن تریدر در مرحله اول، هر چند به دفعات متعدد، ریست شده و امکان ترید مجدد به صورت رایگان وجود دارد.

چالش فول فاند

چالش فول فاند، با داشتن حداقل 40 روز معاملاتی، تک مرحله‌ای رایگان 60 روزه است، با تارگت 35 درصد که فاند 5000 دلاری درصورت پاس شدن آن به تریدر داده می‌شود. و سهم تریدر در سود حساب real 85  درصد است، به نسبت سایر چالش‌های ارائه شده در رابین‌سود دشواری معاملاتی بیشتری داشته و به طبع قوانین سفت و سخت‌تری برای تریدر در نظر دارد و میزان ریسک مجاز روزانه این چالش 5 درصد است. 

چالش فول فاند، با داشتن حداقل 40 روز معاملاتی، تک مرحله‌ای رایگان 60 روزه است، با تارگت 35 درصد که فاند 5000 دلاری درصورت پاس شدن آن به تریدر داده می‌شود.

چالش تمرینی

چالش تمرینی تک مرحله‌ای، 30 روزه با شعار رایگان ترید کن، رایگان تمرین کن، در صورت اعمال تارگت 8 درصد روی حساب، کد تخفیف 10 درصدی برای تهیه چالش فرصت‌ها به تریدر می‌دهد. بالانس اولیه‌ این چالش در ابتدا 5000 دلار بوده که تریدر طبق قوانین، باید حداقل 5روز معاملاتی را پرکند.

نکته مهم این که در تمامی چالش‌های رابین‌سود، استفاده از خدمات منتورشیپی و تراپیستی، برای کاربران رابین‌سودی رایگان است. 

چالش تمرینی تک مرحله‌ای، 30 روزه با شعار رایگان ترید کن، رایگان تمرین کن، در صورت اعمال تارگت 8 درصد روی حساب، کد تخفیف 30 درصدی برای تهیه چالش فرصت‌ها به تریدر می‌دهد. بالانس اولیه‌ این چالش در ابتدا 5000 دلار بوده که تریدر طبق قوانین، باید حداقل 5روز معاملاتی را پرکند. نکته مهم این که در تمامی چالش‌های رابین‌سود، استفاده از خدمات منتورشیپی و تراپیستی، برای کاربران رابین سودی رایگان است.


چالش‌های رابین‌سود در یک نگاه

اکنون که تمامی چالش‌ها را به تفصیل بیان کردیم، جهت مقایسه بهتر و تصمیم‌گیری برای دریافت چالش مناسب‌تر، طی جدولی چالش‌ها و ویژگی‌های آن‌ها نوشته‌شده‌است. با توجه به رایگان بودن چالش فول‌فاند و تمرینی شاید در نگاه اول وسوسه‌کننده به نظر برسند، ولی نباید از شرایط کلاسیک پراپ فرصت‌ها و ثبات پراپ رابین‌هودی چشم‌پوشی کرد. رابین‌سود با فراهم کردن شرایط آن‌ها، بسته به میزان تلاش تریدر، موفقیت را نقطه‌ای غیرقابل دسترس برای او نمی‌داند. 

اکنون که تمامی چالش‌ها را به تفصیل بیان کردیم، جهت مقایسه بهتر و تصمیم‌گیری برای دریافت چالش مناسب‌تر، طی جدولی چالش ها و ویژگی‌های آن‌ها نوشته‌شده‌است. با توجه به رایگان بودن چالش فول فاند و تمرینی شاید در نگاه اول وسوسه‌کننده به نظر برسند، ولی نباید از شرایط کلاسیک پراپ فرصت‌ها و ثبات پراپ رابین‌هودی چشم‌پوشی کرد. رابین سود با فراهم کردن شرایط آن‌ها، بسته به میزان تلاش تریدر، موفقیت را نقطه‌ای غیرقابل دسترس برای او نمی‌داند.

سخن سردبیر

در این بلاگ سعی کردیم، به خوبی تمامی چالش‌های باگذاری‌شده در سایت را توضیح داده و به جهت آسان نمودن مقایسه، شرایط آن‌ها را به تصویر کشیدیم. که اگر تریدر تازه‌کار یا محافظه‌کار برای استفاده از حساب شخصی برای کسب تجربه هستید قطعا چالش رابین‌هودی بهترین گزینه برای شروع کار روی حساب پراپ است که بعد از آشنایی با قوانین آن و دریافت چالش، در صورتی که به استراتژی شخضی پایبند باشید و از کمک‌های منتور و تراپیست استفاده کنید، قطعا موفقیت در چند قدمی شما قرار می‌گیرد.

حتما برای مشاوره دریافت چالش با پشتیبانی تماس بگیرید یا در تلگرام یا اینستاگرام ارتباط گرفته و بهترین شرایط معاملاتی را دریافت نمایید.


نظر خود را در مورد این صفحه وارد نمایید
captcha

ساحل پروانه
پوریا شرقی
سایت به روز و به ثانیه باشه خیلی عالی میشه
پاسخ کارشناس پراپ رابین سود پاسخ کارشناس رابین سود :
حتما نهایت سعیمون رو میکنیم.
شاه ترید
واقعا اگه بیایم خوب بررسی کنیم پراپ فرم ها رو شما خیلی سعی میکنید اعتماد ما رو جلب کنید
پاسخ کارشناس پراپ رابین سود پاسخ کارشناس رابین سود :
ممنونم از نظر مثبت شما
تریدر
ای کاش تعرفه هاش هم نوشته بودید
پاسخ کارشناس پراپ رابین سود پاسخ کارشناس رابین سود :
توی سایت کامل نوشته شده عزیزجان چون بلاگ امکان ادیت نداره متاسفانه سخته تعرفه نوشتن چون امکان تغییر داره
زیبا مراغه ای
ممنون بابت این توضیحات مفصل
پاسخ کارشناس پراپ رابین سود پاسخ کارشناس رابین سود :
ممنونم از شما
نظری
ای کاش تعداد چالش ها بیشتر باشه با تنوع بالا
حسین مرادی
من بارها با منتور صحبت کردم واقعا کمک کننده بوده صحبت هاشون
مهسا نیازی
دیگه چالش های قبلی رو ندارید ؟
رضا رضا
اگر تمرینی باشه چالش من میتونم با منتور صحبت کنم ؟
دیبا
میتونم حضوری بیام چالش رو بگیرم ؟
محمدرضا
فول فاند واقعا سخته
نیکو جلالی
من رابین هودی رو این هفته شروع کردم امیدوارم خوب پیش بره
از طریق پلتفرم های زیر با ما در ارتباط باشید
social linkedin
social aparat
social support
social telegram
social instagram