نحوه برداشت سود در رابین‌سود


زمان مطالعه : 5 دقیقه

تاریخ انتشار : 1403/05/24

رابین‌سود به عنوان اولین و تنها شرکت ثبتی در حوزه پراپ‌تریدینگ در ایران، با داشتن 4 نوع چالش مختلف که اخیرا در سایت بارگذاری شده‌، قوانین منحصر به فردی را برای میزان تسهیم سود بین تریدر و شرکت در نظر گرفته است، که جهت واریز آن برای تریدر شرایط خاصی مدنظر دارد، که به وضوح داخل سایت توضیح دادیم؛ و اینجا نیز به صورت مفصل به آن می‌پردازیم.رابین‌سود به عنوان اولین و تنها شرکت ثبتی در حوزه پراپ‌تریدینگ در ایران، با داشتن 4 نوع چالش مختلف که اخیرا در سایت بارگذاری شده‌، قوانین منحصر به فردی را برای میزان تسهیم سود بین تریدر و شرکت در نظر گرفته است، که جهت واریز آن برای تریدر شرایط خاصی مدنظر دارد، که به وضوح داخل سایت توضیح دادیم؛ و اینجا  نیز به صورت مفصل به آن می‌پردازیم. 

مزیت شرکت‌های پراپ‌تریدینگ

پراپ‌تریدینگ برای افراد علاقه‌مند به ترید در بازارهای مالی یک گزینه سودآور به‌حساب می‌آید. معامله‌گران در شرکت‌های تجاری این فرصت را دارند که بر اساس عملکرد خود سودهای قابل توجهی کسب کنند؛ در حالی که این شرکت‌ها به تریدران خود دسترسی به فناوری معاملاتی پیشرفته و ابزارهای تجزیه و تحلیل داده‌ها را می‌دهند که می‌تواند به آن‌ها در تصمیم‌گیری آگاهانه در معاملات کمک کند. این امکانات به معامله‌گران مزیتی برای رقابت نیز در بازار می‌دهد.

شرکت‌های زیادی برای تراپ‌تریدینگ در داخل و خارج از کشور وجود دارند، اما بهترین شرکت‌ها، پشتوانه مالی خوبی دارند، ابزارها و منابع مناسبی در اختیار تریدر قرار می‌دهند و از همه مهم‌تر نسبت معقولی برای دریافت سود تریدر و شرکت در نظر می‌گیرند.

پرداخت سود در شرکت‌های پراپ‌تریدینگ

در پراپ تریدینگ، میزان سودی که یک تریدر کسب می‌کند، کاملا به سیاست‌ها و قوانین شرکت‌ها مرتبط است. این سیاست‌ها ممکن است در شرکت‌های مختلف، متفاوت باشند؛ اما به‌طورکلی، شرکت‌های بزرگ فعال در این عرصه، دو مدل اصلی برای پرداخت سود به تریدران خود دارند، که شامل حقوق ماهانه و سود درصدی است.

در حالت اول، تریدر، مانند کارمند در شرکت عمل می‌کند و یک حقوق ثابت و ماهانه دریافت خواهد کرد. به‌این‌ترتیب، سود یا ضرری که تریدر در معاملات خود به دست می‌آورد، تأثیری بر دریافت حقوق ماهانۀ او ندارد.

در حالت دوم، که بیشتر شرکت‌ها چنین ساختاری را برای پرداخت سود در نظر می‌گیرند، شرکت تریدر را در سود حاصله معاملات شریک می‌کند. این درصد تسهیم معمولاً بین ۵۰ تا ۸۰ درصد است که برخی شرکت‌ها به صورت بسیار سخاوت‌مندانه تا 90 درصد این میزان را افزایش می‌دهند.

درخواست برداشت سود از سمت تریدر برای شرکت‌های پراپ‌تریدینگ پس از ثبت، مورد بررسی قرار می‌گیرد و بعد از انجام ارزیابی دقیق اکانت موردنظر، میزان سود محاسبه شده و برای ترید مذکور واریز می‌گردد. 

احراز هویت در پراپ رابین‌سود

برای دسترسی کامل به تمامی امکانات پراپ‌فرم رابین‌سود اولین قدم، احراز هویت در سایت است؛ که در بخش حساب کاربری و احراز هویت سایت انجام می‌گردد. در مرحله اول، ابتدا بعد از ایجاد یک اکانت با استفاده از ایمیل خود، اطلاعات خود را تکمیل می‌کنید. 

برای دسترسی کامل به تمامی امکانات پراپ‌فرم رابین‌سود اولین قدم، احراز هویت در سایت است

برای احراز هویت، بارگذاری تصویر احراز هویت الزامی است که توضیحات کامل آن در بخش مربوطه، نوشته شده است. 

برای احراز هویت، بارگذاری تصویر احراز هویت الزامی است و توضیحات کامل آن در بخش مربوطه وجود دارد.

***نگران نباشید؛ از آن‌جایی‌که رابین‌سود تنها شرکت ثبتی در ایران است این کار با کارت ملی، شناسنامه جدید، پاسپورت و یا حتی گواهینامه هم صورت می‌پذیرد و لازم به تهیه مدارک فیک و یا مخفی کردن IP ایران خود، نیست. تمامی این پروسه در صورتی که مراحل را کامل و به درستی انجام داده باشید، 24 ساعت زمان می‌برد تا توسط کارشناسان ما تایید شود. 

واریز پاداش در پراپ رابین‌سود

رابین‌سود اخیرا 4 نوع چالش در سایت بارگذاری کرده که 2 تا از آن‌ها رایگان بوده ولی دریافت دوتای دیگر برای تریدر با پرداخت هزینه انجام می‌گیرد؛ لازم به ذکر است که تمامی واریزها و برداشت‌ها در رابین‌سود، به صورت ریالی انجام می‌شود که همین مورد زمینه اعتماد و رضایت کاربران را فراهم می‌کند؛ چون تمامی این نقل و انتقالات زیر نظر ارگان‌‌های مربوطه انجام می‌گردد، امکان هیچ‌گونه سواستفاده از آن‌ها وجود ندارد.

تمامی واریزها و برداشت‌ها در رابین‌سود، به صورت ریالی انجام می‌شود که همین مورد زمینه اعتماد و رضایت کاربران را فراهم می‌کند؛ چون تمامی این نقل و انتقالات زیر نظر ارگان‌‌های مربوطه انجام می‌گردد، امکان هیچ‌گونه سواستفاده از آن‌ها وجود ندارد.

در چالش تمرینی در صورت موفقیت تریدر، کد تخفیف 30 درصدی به او داده می‌شود که برای خرید چالش فرصت‌ها اقدام می‌نماید. چالش فول‌فاند اما کاملا متفاوت است، تک مرحله بوده و در نهایت در صورت موفقیت، فاند 5000 دلاری در اختیار معامله‌گر قرار می‌گیرد.

در حالت کلی، بعد از موفقیت تریدر در هر کدام از چالش‌ها و ورود به مرحله اصلی، هر 14 روز یکبار امکان برداشت سود برای او وجود دارد؛ به این صورت که جهت برداشت برای بار اول، باید تریدر به 75 دلار سود برسد (بدون در نظر گرفتن محدودیت زمانی)، سپس درخواست برداشت سود را برای پشتیبانی ارسال نماید، که می‌تواند با درخواست ریفاند (برای چالش رابین‌هودی و فرصت‌ها) همراه باشد، که نهایتا تا دو روز کاری بعد این پرداخت توسط رابین‌سود انجام می‌گیرد. 

2.     شماره شبا ثبت شده، حتما باید به نام شخص تریدر باشد، در غیر این صورت واریز سود، به هیچ عنوان امکان‌پذ.

برای برداشت سود حتما توجه کنید: 

1.     برای برداشت سود، هنگام احراز هویت، از صحت شماره شبا وارده اطمینان حاصل نمایید. 

2.     شماره شبا ثبت شده، حتما باید به نام شخص تریدر باشد، در غیر این صورت واریز سود، به هیچ عنوان امکان‌پذیر نیست. 

3.     برداشت سود برای رفرال هم به همین طریق گفته شده، انجام می‌پذیرد. 



نظر خود را در مورد این صفحه وارد نمایید
captcha

صفحی
خیلی جالبه با وجود قوانین سخت توی ایران دارید،شفاف عمل‌میکنید اذیتتون نمیکنن؟
پاسخ کارشناس پراپ رابین سود پاسخ کارشناس رابین سود :
سلام دوست عزیز، خیر شماره ثبت شرکتی داریم که ره راحتی قابل استعلام هست، برای سایت اینماد مرتبط وجود دارد. در خصوص اساس نامه شرکت هم به زودی تغییرات خیلی زیادی در خصوص بازارهای مالی داریم .
پیمان
عالی برداشت کریپتو هم میشه بزارید؟
پاسخ کارشناس پراپ رابین سود پاسخ کارشناس رابین سود :
دوستعزیز، چون ما به قوانین مالیات داخل ایران پایبند هستیم، متاسفانه امکانش نیست.
سخن پور
خیلی سخت میگیرید واقعا
پاسخ کارشناس پراپ رابین سود پاسخ کارشناس رابین سود :
قوانین ما بنا به در خواست سرمایه گذاران و هیئت مدیره رابین سود قرار داده شده است .ولی حتما ما به روز بودن و شفاف بودن برامون خیلی مهمه. بررسی میشه اگر موردی باشه تغییر پیدا میکنه.
محمد نظری
اگه پنل داشتید واقعا هیچی از هیچ مجموعه ای کم نداشتید که هیچ یه سر و گردن بالاتر بودید
پاسخ کارشناس پراپ رابین سود پاسخ کارشناس رابین سود :
بزرگواری شماست ولی ما سعی میکنیم صداقت در رفتار پیشه کار و رفتار ما باشه در رابین سود
تریدر
من چالش فرصت ها رو گرفتم.رابین وینگر بمن نمیدین ؟؟
پاسخ کارشناس پراپ رابین سود پاسخ کارشناس رابین سود :
من باب دریافت تندیس با پشتیبانی هماهنگ کنید در صورتی که شرایط داشته باشید ارسال براتون انجام بشه.
خسته از ترید
واقعا مستقر‌هستید و آدرس واقعیه؟؟
پاسخ کارشناس پراپ رابین سود پاسخ کارشناس رابین سود :
بله بله ما شماره ثبت شرکتی داریم عزیزجان با پشتیبانی هماهنگ کنید من باب حضورتون
نیرومند
باتوجه به فیلم منتشر‌شده از‌همکارتون. راستش اعتماد کردن سخته من احراز هویت کردم ولی واریز نداشتم چ جوری‌میتونم بیام شرکتتون که خیالم راحت باشه
پاسخ کارشناس پراپ رابین سود پاسخ کارشناس رابین سود :
ما تمام تلاشمون رو جلب اطمینان ایرانی ها انجام میدیم و شفافیت عملکردی اولویت کاریمون هست. با پشتیبانی هماهنگ کنید من باب حضورتون در خدمتیم.
مطهره همتی
ببخشید اطلاعات هویتی ما محفوظه ؟
پاسخ کارشناس پراپ رابین سود پاسخ کارشناس رابین سود :
بله قطعا خیالتون راحت باشه
علی اکبری
فیلم احراز هویت اپارات شما همون قبلی اوکیه برای نحوه ثبت نام؟
پاسخ کارشناس پراپ رابین سود پاسخ کارشناس رابین سود :
از همون میتونید کمک بگیرید ولی مجدد به روز شده هم گذاشته میشه حتما
حسن زاده
احراز هکین همون اول با ثبت نام واجبه؟
پاسخ کارشناس پراپ رابین سود پاسخ کارشناس رابین سود :
بله جناب باید احرازهویت انجام بشه عزیزجان
از طریق پلتفرم های زیر با ما در ارتباط باشید
social linkedin
social aparat
social support
social telegram
social instagram